Heipä hei kaikki!
Tässä jo kaukaisen kesäloma matkan aikana (viime isossa postauksessa mainitut)otetut kuvat, joita tuli otettua aikapaljon... (mutta mm. monissa on host perheeni jäseniä,niin että heidän naamansa näkyy kunnolla niin en voi laittaa niitä blogiini, sillä olen varma, että he eivät varmasti pitäisi ajatuksesta että heidän naamansa lojuu internetin syöväreissä... En minä ainakaan pitäisi ilman lupaani tietenkään (**)/ who knows....
Mutta mm. Siis kävimme taide museossa jossa siis oli sellaisia 3D maalauksia tai mitä niitä nyt kutsuttiinkaan: (*♡*)/
Matkan varella oleva pikku paikka ja ruokaaa kuviaaa
![]() |
| Pikku ravintola oli kauhean jyrkien ja korkeiden portaiden päässä! Mitenkän vauvanrattailla onnistuisi... |
![]() |
| Spagetti merilevän ja jonkun limaisen meren elävän kera! Oli kyllä hyvää kunhan ei miettinyt liikaa mitä olin syömässä xD |
![]() |
| Suklaa kakku kahdessa hassussa kuva kulmassa! |
Taidemuseo LA GHIRLANDA
| Uma-chan (Uma=hevonen ja chan söpö nimen pääte ) ja pullukka 2 |
| Host veljessani on mallin ainesta! |
"Kukka Farmi"
Sitten menimme kukka farmille, joka oli täynnä kauniita erinvärisiä kukkasia.
| Farmin nimi oli Tomita! Noin kahden tunnin päästä sapporonsta Nakafunano nimisessä kylässä(?) |
| lafenteli plus joku maku (unohdin) pehmis |
| Laventeli pehmis! |
Eli näin lyhyenä postauksena ja myöhäisenä ajankohtana (onhan jo talvi ovella) kesälomani viimeisestä päivastä host perheeni kanssa!
Nähdään taas!
Henrika
(°□°)♪
ps....
| Kuva otettu paluumatkalla autosta käsin!oli kylla ihan mahtavan näköinen! harmi vaan etten saannut parepaa kuvaa... :/ |



.jpg)





hahahah nauroin tolle panda jutulle :DDDD いいね~ 日本の夏 (/**)/ お兄さん もすごい (●´艸`)
VastaaPoista